.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گشايش جشنواره بين‌المللي فيلم رشد در مازندران

معاون پژوهشي، برنامه‌ريزي و منابع انساني اداره‌كل آموزش و پرورش استان مازندران شامگاه شنبه در مراسم افتتاح چهلمين جشنواره بين‌المللي فيلم رشد گفت: جشنواره فيلم رشد حركتي فرهنگي براي استفاده بهينه تكنولوژي در مجموعه نظام تعليم و تربيت است.
علي اصغر طبري با بيان اينكه 95 فيلم كوتاه و بلند به مدت شش روز در اختيار مخاطبان قرار مي‌گيرد، بيان داشت: جشنواره فيلم‌هاي آموزشي و تربيتي رشد با هدف‌هاي كمي و كيفي در سه شهرستان ساري، بابل و نوشهر شروع شد و در سه حوزه آموزشي، تربيتي و خانواده سطح‌بندي شده است.
وي افزود: فيلم رشد با هدف ايجاد نوآوري و خلاقيت صورت گرفته تا زمينه رشد دانش‌آموزان را در حال و آينده در جوانب مختلف به عرصه برساند.
طبري ايجاد نوآوري و خلاقيت در فعاليت‌هاي هنري را در جشنواره بين‌المللي فيلم رشد از اهداف ديگر فعاليت‌هاي فرهنگي دانست و تصريح كرد: جشنواره فيلم رشد مقدمه‌اي براي انديشيدن هنرمندان براساس نيازسنجي است تا در آموزش و پرورش به صورت كاربردي استفاده بهينه شود.
معاون اداره‌كل آموزش و پرورش استان مازندران اظهار داشت: يكي از اركان مهم نظري در حوزه مطالعات آموزش و پرورش جشنواره فيلم‌هاي تربيتي و علمي رشد است كه به لحاظ اهميت موضوع نياز به تشريح و تبيين همه عناصر پيرامون اين جشنواره است تا در نظام تعليم تربيت به صورت فعاليتي كاربردي اجرا شود.‌
طبري با اشاره به اينكه بهينه سازي فضاهاي آموزشي و تربيتي با استفاده از تكنولوژي نوين در فرايند نظام مندي رفتار دانش‌آموزان تاثير‌گذر است، خاطرنشان كرد: اساسي‌ترين اهداف جشنواره رسيدن به سطح كمي و كيفي فعاليت‌هاي جشنواره است كه به طور ذاتي تحولات عميقي را درآموزش ايجاد مي‌كند.
وي با بيان اينكه بيش از يك هزار و 300 فيلم به دبيرخانه جشنواره بين‌المللي فيلم رشد ارسال شد، گفت: بيش از 200 اثر مورد توجه داوران قرار گرفت كه 95 فيلم خروجي قضاوت صاحب نظران در اين بخش بوده است كه از اين تعداد 26 فيلم خارجي و69 مورد ايراني بوده است.‌
طبري با تاكيد براينكه برگزاري جشنواره‌هاي هنري و فرهنگي منشاء اثر براي فيلم‌سازان آينده كشور است، اظهار داشت: تعامل فيلم سازان و هنرمندان با مسئولان موجب احياي فرهنگ بومي و مروري بر اصالت و پيشينه افراد مي‌شود.
طرح اصلاح در الگوي مصرف، نقش فناوري نوين، خليج هميشه فارس، اعتقاد و آداب و رسوم، آموزش و پرورش كودكان استثنايي، پدافند غيرعامل، مبارزه با جنگ نرم، آمادگي در برابر حوادث غيرمترقبه و آداب حقوق شهروندي از موضوع‌هاي چهلمين جشنواره بين المللي فيلم رشد است.
‌جشنواره بين‌المللي فيلم رشد از 30 بهمن تا پنجم اسفند ماه در مركز مازندران و همزمان در شهرهاي بابل و نوشهر اجرا مي‌شود./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.